Šedá myška v hnedej


Veľmi mám rada tlmené zemité farby a tieto ľanové šaty som našla vo Vintage second hand za 3,50Eur a vyzerali, že boli oblečené možno raz. Bola to láska na prvý pohľad!! Keďže šaty sú priesvitné, nosím pod ne čiernu kombinetku, ktorá je dĺžkou k šatám akurát. 


Kabelku som už spomínala v poslednom outfite, bol to darček k objednávke kozmetiky Mary Kay ešte minulé leto. Ramienka už odchádzajú, takže som sa rozhodla ju túto sezónu donosiť. Spolu s topánkami som chcela outfit ladiť viac menej tón v tóne a nevytvárať extrémne kontrasty :)

Šaty: Vintage Shop by Textile House/značka a veľkosť neznáma/3,50Eur
Sandálky: kúpené na FB bazáriku/veľkosť 37/12Eur
Kabelka: Mary Kay
Opasok: eBay/6Eur
Prstene: s ciferníkom Handmade by Zuzu/5Eur, vedľa neho s kamienkami Orsay, drevený už nepamätám a vedľa neho s kameňom mám z výmeny

Menovky: , , , ,