Moja prvá giveaway!!


Konečne prichádzam aj ja s mojou prvou giveaway :) Nazbieralo sa mi zopár vecí, ktoré nevyužijem a tak som sa rozhodla podarovať ich niekomu, komu spravia radosť :) Tým, že balíček nie je nikým sponzorovaný, nie je tak bohatý, ako ste možno zvyknutí od iných blogeriek. Mala som v pláne giveaway spustiť krátko pred vianocami ako darček pre jedného z vás, no v tom čase budem v zahraničí, takže si to "odbijem" teraz. 

Obsah balíčka:
- nová spoločenská kabelka Mary Kay
- maska na vlasy Oriflame
- vzorky vôní D by Jennifer Aniston, Valentino Donna
- vzorky makeupov YvesSaintLaurent le teint touché éclat 50 Beige Rosé , Sisley phyto teint éclat 2+ sand a vzorku podkladovej bázy od Makeup for Ever

Podmienky zapojenia sa do giveaway:
- sledovať verejne môj blog cez GFC (na spodu stránky)
- like moju FB stránku s líčeniami https://www.facebook.com/drewsbeauty/
- napísať mi do komentára váš email a čo by vás na Vianoce najviac potešilo :)
- doručovacia adresa SK, CZ

Koniec súťaže 9.12.2015 o 23:00, výherca bude vygenerovaný pomocou Random Number Generator.


Menovky: ,