Bonprix móda


Spolupráca s Bonprix v podaní pásikovej sukne a voľného úpletu. 
Veľmi dlho som uvažovala nad témou tohto článku, keďže som sa chcela dotknúť nejakej spoločensko sociálnej problematiky. Lenže tie už mám konceptuálne nachystané. A tak nejak som si spomenula na moju bakalársku prácu Psychológia reklamy. Vždy ma zaujímal vplyv reklamy na človeka, nákupné správanie a rozhodovanie. Všímam si, že mnoho ľudí verí reklamám a podľa toho uskutočňujú svoj nákup. Škoda, že neviem, či daný produkt aj naplnil ich očakávania. 


Myslím, že najlepšiu reklamou vždy bolo a bude odporúčanie. A teraz sa dostávam k podstate veci, sú blogerky tie, na základe ktorých odporúčaní si niečo kúpite? Veríte blogerkám? Mám pocit, že najmä pri tých slávnych a zahraničných už začína byť problém to, že takmer všetko, čo vytasia v článku či videu dostali od značiek či firiem zadarmo a nikto nevie, či je daná recenzia relevantná alebo len zmluvou okliesnená lož. Preto by ma zaujímalo, či niekto prihliada na tento fakt alebo impulzívne kúpi to, čo vidí v článku či videu. Ja osobne si vždy pozriem na daný výrobok niekoľko recenzií prípadne sa o ňom dočítam v diskusii a rozhodnem sa. A mám tendenciu veriť tým, čo sa skutočne vyznajú a majú naštudované napr. zloženia produktov, pôvod produtkov. 


Ak by som mala napísať niečo v krátkosti o outfite - kožušinka okolo krku je pekná a elegantná cesta ako ozvláštniť obyčajný kabát. Strih a prevedenie sukne je úžasne premyslené a je to ten typ, ktorý si môžu dovoliť aj bacuľky. Aj napriek pásikom či puzdrovému strihu, sukni veľmi imponuje asymetrický strih a nerovnomerné bloky pásikov. Je z úpletu a vo veľkosti 40/42 mi sadla ako uliata. To však nemôžem povedať o vršku, ktorý sa podľa fotky javil super a ja som si žiaľ neprečítala komentáre pod ním. Mám najmenšie číslo a aj tak mi je neforemne veľké. Snažila som sa situáciu teda zachrániť previazaním svetríka a zvýrazniť tak pás. 


Kabát: Reserved; veľkosť L; 79Eur
Kožušinka: nájdená u babičky v skriny
Top: Bonprix; veľkosť 36/38; barter od firmy
Tielko: KIK; veľkosť 42; 6Eur
Sukňa: Bonprix; veľkosť 40/42; barter od firmy
Pančuchy: Gate; veľkosť XL
Kabelka: z výmeny
Rukavice: Mohito; veľkosť M; 21Eur
Náušnice: Levandula; 8Eur
Fotila: Barbi Baluchová

Menovky: ,